Kitap Yorumu : Yaralı || H.M. WARD - Damaged 1. Kitap



Hayat berbat. Ve Sidney ne zaman toparlanacak olsa, ters giden bir şeyler daima oluyor. Hiçbir zaman iyi değildi ama bu sefer farklı. Bu sefer "iyi" doğru bir kelime bile değil. 
Peter "mükemmel"in insanda vücut bulmuş hâli. Araftan düşmüş bir melek sanki. Çünkü kabul edelim, bu kadar yakışıklı bir adam, aynı zamanda yaramazdır da. Buraya onun hayatını mahvetmek için gönderilmiş olmalı. 
Peter, seksi mavi gözleri, koyu renk saçları ve kaslı vücuduyla güzelden de öte. Büyüleyici zekâsını da katarsak Peter, Sidney'nin bir erkekten isteyebileceği her şeye sahip ama tam mercimek fırına verilmek üzereyken Peter ona kapıyı gösterir. Sidney utançla oradan ayrılır. Olabilecek en kötü tanışma randevusunun sonu. Hayatı bundan daha kötüye gidemezdi herhâlde ama gitti. 
Ertesi sabah ise her şey başına yıkılır. Geçen akşam, onu yarı çıplak gören delicesine yakışıklı adam, sınıfta karşısında ders anlatıyor! 

Seri Sıralaması : 1
Orijinal Adı : Damaged
Satın Almak İçin : KitapSihirbazı



Herkese merhabalar ,
Kitap Fuarı için İzmir e gittiğim için yazılacak birçok yazı birikti haliyle . Dün bitirdiğim Yaralı kitabı ile bu ay ki yayınıma başlangıç yapayım...

Sidney yaşadığı kötü ilişkilerden nasibini almış , yaralarını sarmak ve de ailesinden uzaklaşmak için evini terk edip bursunu karşılayan bir üniversitede öğrenci asistanı olarak işe başlar ; aynı zamanda öğrencilik hayatına da devam etmektedir. Oda arkadaşı Millie nin ısrarı ile onun ayarladığı biri ile buluşmak için gittiği restorantta şimdiye kadar hiçbir erkekten etkilenmediği kadar Peter dan etkilenir. Yakışıklı , esprili , etkileyici bir adam olan Peter ile flört etmeye başlar. Ta ki buluşması gereken kişinin o olmadığını öğrenene kadar...
Daha sonra tekrar karşılaştıklarında aralarındaki çekime teslim olurlar ve tam yakınlaşacaklarken kendini kapı önünde bulur. Ertesi gün okulda tekrar karşılaşana kadar artık Peter onun asistanlığını yaptığı hocadır ve her ne kadar yasak olsa da direndikleri tutku baskın gelecektir. Ama eski yaralar buna izin verecek midir?

 +"Bu hayatı istemiyorum. Geri vermek istiyorum."  -"Ben geri vermek istemiyorum." +"Her şeyi tekrar yaşar mıydın?"   -"Bir dakika bile düşünmeden." +"Neden?"  -"Hiçbirinden vazgeçmezdim. Kim olduğumu biliyorum. Benim için önemli olanın ne olduğunu biliyorum. Beni şekillendiren , beni değiştiren şeyleri ... Başka türlüsünü istemezdim. Pes etmezdim. Ve eğer bir daha şans verilseydi bana , tamamen aynı şeyleri yapardım , çünkü sonunda bu beni sana getiriyor. 


Henüz raflarda yerini alan Yaralı iki kitaplık Damaged serisinin ilk kitabı. Aspendos Yayınevinin bizi buluşturduğu kitapta ikilinin ilişki aşamalarını gördük . İkinci kitap ise Sidney in annesi için geri döneceği evinde yaşanacaklar ve yaralarını sarıp saramayacağını göreceğiz.

İlk sayfalarından itibaren beni saran kitabın en sevdiğimiz özelliği komedi unsuru ile yazarın karakterleri renklendirmesi olmuş . Çiftin dans sahneleri keyif alarak okudum. Yazar ustalıkla aktarmış. Aralarındaki gelgitli ilişkiyi başlarda severek okusam da sona doğru gelişen ve de değişen olaylar yüzünden biraz sıkıldım ama sonuçta ikinci kitabı da merak ediyorum. Yakında gelir umarım ikinci kitapta. Bu aralar yayınladığı güzel kitaplar ile her ay sepete giren Aspendos u takip etmenizi öneririm.







Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder